Tuesday, February 12, 2008

ΔΕΝ ΜΕ(?) ΑΝΤΕΧΩ...


Δε ξέρω τί έπαθα πάλι σήμερα...αυτές οι υπερβολικές αντιδράσεις μου με κουράζουν.Ίσως να χουν δίκιο στο ότι δημιουργώ καταστάσεις από μόνη μου...αλλά να...ξενερώνω πολύ εύκολα..θέλω να βλέπω, να ακούω, και να νιώθω ενδιαφέρον..αλλιώς δεν μπορώ...θέλω να ξέρω...αμαν πια αυτή η μυστικοπάθεια...Γιατί φοβάται τόσο?Εκτός κι αν δν αισθάνεται τπτ σημαντικό για μένα...ακόμα και τα στοιχειώδη εκδηλώθηκαν όσο ήμουν ''εκτός σχεδίου χώρας''..Γιατί? Δεν μπορεί να διανοηθεί κανείς πόσες φορές έχω ξενερώσει μέσα σε 3 μέρες...βέβαια αυτό δε σημαίνει πως κάποιος κάνει κάτι κακό..απλά ίσως να μην κάνει αυτό ακριβώς που εγώ θέλω...Πόσο περίεργη μπορεί να μαι?Πόσο απαιτητική?Γι'αυτό κι ο έρωτας είναι κάτι άπιαστο για μένα.....Δε ξέρω..η μλκ είναι πως στην τελική εγώ χαλιέμαι...δεν ξέρω..αν δεν ανοιχτεί..δεν ξέρω πόσο κι αν θα κάνω υπομονή..από την άλλη μπορεί κι εγώ τώρα να τα τραγικοποιώ..κι αυτό είναι το πιο σίγουρο..Με ξέρω πολύ καλά....Ας ελπίσω πως δε θα λειτουργήσω κι εδώ βεβιασμένα...Ας μου πει κάποιος να χαλαρώσω επιτέλους..Με βαρέθηκα.....

No comments: