Friday, June 29, 2007

ΑΝ ΣΕ ΒΡΩ..ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΛΙΤΩΝΕΙΣ...

Μετά από πρόσκληση-πρόκληση της φίλης Horace για τους ανδρές που πραγματικά με ελκύουν..αχχχχχ.....έχω να πώ τα εξής.. : Από τότε που ήμουν μικρή με τραβούσαν αυτοί που ήταν αρκετά ανδροπρεπής και σωματώδης..γυμνασμένοι..θα ακουστεί βλακεία αλλά αυτά τα στοιχεία συνεχίζουν να αποτελούν μέρος των κριτηρίων μου..Θέλω ο άλλος να μπορεί να με κουμαντάρει..μην είναι κανά νιάνιαρο....Επίσης τρελαίνομαι για τα σαρκώδη χείλη και για εκείνο το έντονο κα σίγουρο βλέμμα ενός άνδρα που ξέρει τ ί θέλει αλλά και πώς να το αποκτήσει.Θέλω να με κομπλάρει τρελά, να με προκαλεί χωρίς να χρειάζεται να μιλήσει για να το καταφέρει...να αρκεί μια του ματιά και μόνο..H διαφορά με παλιότερα είναι ότι τώρα με τραβάει το στυλάκι κοντό μαλλί και ξεκάρφωτη τζίβα,σαλβάρι,μηχανές και ροκ μουσική(πόσο επηρρεασμένη μπορεί να είμαι άραγε?)Όσον αφορά τα εξωτερικά γνωρίσματα που ανέφερα...τα χω ''γευτεί''αλλά όχι χορτάσει(άλλωστε χορταίνονται αυτά)?...Εκεί που υστερούν οι επιλογές μου..η μαύρη μου η τύχη?(.. όπως και να το πώ..δεν έχει σημασιά ...)είναι στο ψυχικό κόσμο...Θα ήθελα ο άλλος να μου αποπνέει σιγουριά και ασφάλεια,να είναι εκφραστικός,να κάνει πράξεις τα λόγια του,να μην είναι τσιγκούνης,να ζηλεύει λιγάκι,να έχει πυγμή και αποφασιστικότητα,να είναι είλικρινής,ΕΦΕΥΡΕΤΙΚΟΣ,να με κάνει να γελάω,να μου δείχνει συχνά το πόσο με θέλει,να σέβεται την ανεξαρτησία μου ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΕΧΕΙ!Κ από μένα...ό,τι θέλει!!!! ΌΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ 'ΣΑΙ..ΘΑ ΣΕ ΒΡΩ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΡΑΓΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ! Υ.Γ.Θα μπορούσα να βάλω φωτογραφία του..αν τον ξαναδώ και τον τραβήξω...αχαχαχ!

2 comments:

Νίνα said...

θα τον βρεις και θα εκραγειτε παρεα αυτο ειναι το μονο σιγουρο!!! Με το καλο!!! Αερα στα πανια σου..ασε τα παλια εκει που τους αξιζει..στο ντουλαπι με ναφθαλινη..!

Horace said...

ελπίζω πραγματικά να τον βρεις!!

μάλλον, καλύτερα να σε βρει εκείνος..

πολλά φιλιά.!!