Tuesday, June 19, 2007

ΣΕ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ...ΣΕ ΜΙΣΩ.

Για ακόμα μια φορά σήμερα
η σκέψη μου ταξίδεψε σε σένα..Για ακόμα μια φορά σε λησμόνησα..Ονειρεύτηκα την μορφή σου..Έχω τόσο καιρό να σε ανταμώσω και το όνειρο,ξέρεις, είναι ένας τρόπος να σε φέρνω κοντά μου..πολύ κοντά μου..να μαντεύω τις πιθανές αλλάγες κάθε πτυχής του κορμιού σου...και ύστερα να τις επαληθεύω αγγίζοντάς σε και φιλόντας σε με τέτοιο πάθος και νοσταλγικότητα που τα δάκρυα φτάνουν στα χείλη μου και δροσίζουν για ακόμη μια φορά το ΔΙΚΟ σου κορμί...που διψά από επιβεβαίωση και έρωτα...Πάντα έσβηνα αυτή σου τη δίψα, αλλά ποτέ δεν προσπάθησες ειλικρινά να κάνεις το ίδιο και για μένα...Ίσως να μη σε ενδιέφερε για το τι διψούσε το δικό μου το κορμί...Θές να σου πώ τώρα?Έστω κι αν είναι αργά...Διψούσε ,διψά και θα διψά για ένα εγκάρδιο και τρυφερό χάδι,για μια ζεστή ματιά και μια ασφαλή αγκαλιά..Πίστεψα..μ'έκανες να πιστέψω πως θα μου τα 'δινες απλόχερα όλα αυτά αλλά γελάστηκα...Με εξαπάτησαν,με αποπλάνησαν, τα χάδια σου, τα φιλιά σου,τα μάτια σου..αχχχχ αυτά τα μάτια πόσο πολύ λάτρευα να τα αγγίζω με τα χείλη μου...και να ταξιδεύω κοιτάζοντάς τα.. Αχχχχχ πόσο πολύ τα μισώ όμως τώρα...ΣΕ ΜΙΣΩ...

5 comments:

menia said...

Tι όμορφο..αν και τοσο λυπητερο..Πάντως το μίσος και η αγάπη αγγίζονται υπερβολικά πολύ.Αν και ειμαι σιγουρη πως θα έρθει κάποιος που θα ειναι δεδομενο οτι θα το κανει
ΥΓ:μα ποιος πανεξυπνη κοπελα ειναι η νονα αυτου του φοβερου τιτλου?(πλακίτσα)

Dark_Morpheus said...

Καταρχήν καλορίζικο το blog!Να γράφεις συχνά ρε...;)

Κατα δεύτερον...Αν θυμάμαι καλά, είπες το απόγευμα ότι είναι ωραίο να γράφεις κείμενα χωρίς να είναι αυτοβιογραφικά...Παρ' όλαυτα δεν μπορώ να πιστέψω πως αυτό δεν αναφέρεται κάπου συγκεκριμένα!

Κατά τρίτον...Τουρκοβούνια rulz!!! :P

Horace said...

Πέρασα να πώ μια καλησπέρα..
Καλή αρχή και διαδρομή..

είναι πολύ όμορφο..

Πολλά φιλιά!

PeNNy LaNe said...

Καλώς την! Πολύ όμορφο το κείμενό σου, συνέχισε έτσι. Θα συμφωνήσω με τον dark morpheus, νομίζω πως έχεις κάποιο προσωπικό βίωμα σαν αφετηρία...

Νίνα said...

Για να τον μισεις σημαινει οτι ενα κομματι σου τον αγαπά ακόμα...

Οταν δεν θα αισθανεσαι ουτε αγαπη ουτε μισος τοτε θα εισαι έτοιμη για το επόμενο βήμα...

Καλως ορισες κι απο μένα..